Wednesday, January 5, 2011

tanggungjawab yg sangat kelakar

ape itu tanggunggjawab??
ntah...hahhaa...bagi aku...bile kite tlah di amanahkan utk melakukan sesuatu jadi tu da dikire tanggunggjawab kite utk bertanggunggjawab melaksanakan nye...ha??pe yg aku merepek nih??
kahakha...pg lantaklah..yg penting aku bkn nk membebel psl definisi tanggungjawab pun tapi aku nak cite psl cite yg aku rase agak kelakor...hahahaa..gelak dlu sblum cite...
nak dijadikan story nye..disebbkan kebosanan melanda diri...aku pun mcm semalam bkk lappy n trus ber "fb"..n mcm smlm gak teman2 sepraktikal aku akn msuk dlm chat box mengomel tentang kebosanan diri masing2....mane tak nye..dari 1st day ktorg libatkan diri dalam industru pempraktikal ni...(suke hati haku la nk sbut ape kan) tk de sebarang tugas pun yg diberi...
utk org yg slalu membanting tulang..n memrah otak cam kitorg nih..mmmg bosan la bile kene dok saje mengadap dinding n membilang brape kali pen.pengarah lalu lalang kat depan bilik ktorg ni..huh..bapak la bosan..nseb baik ade kelonggaran utk mmbawa lappy..so senang la nk carut mencarut (gosip)....kan..hahha..
so salah seorg yg tego kt chat box ak ialah sikecik tu la sape lgi..kalo bkn ana...cam biasa...die complaint sbb tk de keje...n siap berangan nk pg bilik aku lagi nk ilang kan bosan...hahahah
harapan la.....dah agak 5 mint chat...die pun kate..ok la kak..aku nk g berak jap...
hmmh..slalunye minah ni kalo nervous je die nk g berak...mungkin die dpt bace gerak hati aku lalu die pun ckp..(dlm chat box pun bole ckp)hahaha...giler tipu...tak la..die pun taip..."aku
tp xnervous pn arini..just tanggungjwb tuk pagi je.."hahaha..bole tak??cam haram aku nk kene gelak kuat2 dlm opis ni kan....mmg tak la...saket kot perot aku dok tahan gelak....syaiton tol nk buat lawak pg2 ni...tak beragak...
ho..tu je la....hahahahahhaha
___________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...