Tuesday, January 4, 2011

entry taun baru....huhuhu

Epy new year sume..rasenye blom tlmbat lagi nk wish kt uolls sume...
huh..lame giler tak berblog....b4 ni tak de mase nk berblog..skang ni byk plak mase aku kan...
adeh....so utk entri kali ni aku tk mo gunekan kata ganti diri "saye" lagi..nk gune aku..so lebih dekat la dgn uolls sume kan...urmm kalo bckp psl taun bru ni...msti la nk di kaitkan dgn azam baru kan..so tahun ni ak da list kan beberapa azam aku utk uolls cekidout okeh...

azam2 thn baru aku

1. nak kurus..sbb abah ak teringin sgt nk tgk ak kurus..
2. nak naikkan pointer ak....urmm kalo bole nk 4.00 sem ni..
3. nak penuhkan solat sbb thn2 b4 ni byk rongak
4.nak dpt keje yg baik yg bole bantu diri n famili
5. nak travel merata2 tempat...
6..boyfie??urmm..tk mo pk dlu....kalo bole tk mo pk langsung..hahaha
__________________________________________________

urmm.. nk cite kt korang..taun ni ak praktikal..so lagi 4 bulan ak akan mengakhiri zaman student aku okay...tk sabo sebenonye nih...sirius shittttt...ak da mula rase cam bosan dah jd student ni
tp pcayelah..sekjap je perasaan ni dtg sbb bile ak keje nt...msti ak nk sbg blaja lagi..tu la tabiat aku dari dlu..hahaha.....so nk cite kt uolss sume...ak dpt praktikal kt jabatan kebudayaan n kesenian....mule2 ingatkan syiook la...smpai la hri ni ...tk de keje..bapak la bosan nye...
ak tak biasa la dok dlm keadaan bosan dlm opis ni...kalo bosan kt blik bole gak ak tdo ke...
tgk mubi ke..ni dlm opis..adoii..sume nye jadi serba salah..huh..aku stat praktikal semalam 3 januari 2011...ak praktikal dgn bff ak kt puncak alam iaitu zeti n anna..lg 3 org da tercampak kt shah alam...sume geng bas skolah aku ade 6 org total....huh...urmm..tp walopun dpt praktikal tmpt skali tp ktorg dpt separate department...ak kt bahagian pengembangan budaya...zet kat bahagian corporate com...si kecik tu plak kt bahangian bimbingan seni n budaya...

ni la zeti n ana.....time ni ktorg bru pas sit exam utk paper last ktaorg..huahuahua..

ok chowwwwwwwww...............

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...