Thursday, January 6, 2011

tis is da last!!!


hari ni mengidam nk makan ke ep c.....actually from yesterday lg aku nk mentekedarah ke ep c kegemaran ramai ini....kan aku bru je praktikal kt jkkn tu so tk to la kt mane nak cari markas ayam goreng kegemaran umat masa kini ini....nk dijadikan cerita...pagi td on da road on my feet nk g koje..aku terpandang gmbar atuk ke ep c saiz pasport yg besar tu kt ats bgunan pe pun aku tk nmpk time tu..tp itu jam muke dah teruja giler babas kari dah...dari semalam dok cari mane lah ke ep c yg terdekat....wawwwa...and finally..jumpe gak...fuyooooooo..besst wooo....
tp ramai tk bagi aku makan..sbb aku dah janji nk berdiet lah konon.....kan azam taun baru aku nk diet....ke korang tk bace entri taun baru aku??oitt plss lah pnah tau aku taip..korang g bace skang...plss..aku tk suke nk explain byk kali..hahhaa...bajet samseng simpang...

setelah buat bising kt pesbuk psl nk mkn ke ep c...maka aku pun pg lah ke restoran kaler merah putih lambang lapar stok air liuh meleleh bile lalu kt dpan restoran tersebut..kahaahaahaha...
aku pg dgn mereka2 yg dah aku tagged name nye kt pesbuk..ha padan lah ngn muke korang ye....tk de maknenye nk lari kan diri...izzati afiqah n princess pidott anna gabungan name die ngn pakwe nye yg bajet ala usher itu pun berjalan lah terkedek2 ayam itik pulang petang ke restoran yg dah dinyatakan di ats....urmm...nk dijadikan story..ramai yg tak tahu termasuklah aku yg shomell ini bahawasanya kt wisma genting eh silap wisma ke ep c itu ade jugak restorannya...ingatkan HQ die je kt stu....ooo bru makcik tau...hahaha...
setelah sampai..n stelah beratur panjang....tibe2 teringat zaman nk daftar msuk unibersiti dlu..cmnila panjang die punye barisan kemain lagi...hahahh...setelah n setelah itu....aku pun mengoder lah...jom jimat set box a...yg terbaru..gmbr kt ats ni yg lame kot...tp lebih kurang la
hrga rm 4.30 sen...pstu main cost..cewah siap ade main cost lagi..bajet makan kt hotel...haha..
ialah snak perut aku..eh silap..snack plate.....yg harganya 10.30 sen..pstu last skali kite ade desert ye kawan2...dah mcm kebulur tk makan setaun je aku ni..mmg sesuai la dgn saiz badan...ahahahaahaah..sikit lagi mau tk muat pintu umah ni....dah kene tempah pntu n tebuk dinding bg muat ini badan gemok msuk..ahahaaha..pe aku merepek nih?ha desert tadi berharga 1.80 sen ye kwan2..total td....korang kire la sendiri sbb aku sejak tadika tk suke nombor....
kalo mgire bape pinggan nasi dah bedal tu aku suke tp kalo nk kire nombor bilangan hrga bagai segala ni..ampun ya..gueh ngak sukak!!ha sudah dah msuk bhase ape tuh....
so korang dah total dah?ha?blum??buat pe je dr td?korek idung??adehhh...tk bole diharap!!
so bile korang da total kan harga die...tu la jumlah yg aku kene bayar kt anaa si kecik tu bsok..sbb aku hutang piutang td.....hahahahahahaha.....bkn tk de duit..cume ana punye duit kaler ijo...so die bayokan dlu..yg kaler merah sume ni..dok diam2 dlu ye..bsok kite settle...
aye aye captain!!okeh tata

egg tart...rase same cam kat kedai kek King..seb bek 1.80 je

senak perut aku makan snack plate rege 10.80 kot..lupe la mak..soryyy

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...