Tuesday, August 31, 2010

terluka lagi

sendiri terluka lagi..............

lama sengaja ku biarkan mata terpejam rapat...
biar tiada sebenarnya mimpi yang bertandang...
berpura-pura aku keletihan
seperti memberi isyarat tidak mahu
tidurku diganggu...
semalam ku terbaca diari sang arjuna
arjuna yang ku puja
kini bahagia bersama si dia idamannya
tak mampu ku pantaskan masa
aku mohon agar masa derita ini
pantas meninggalkan aku
tapi..aku hanya manusia biasa
tidak mampu berbuat apa-apa
hanya mampu berserah padaNya
di dalam selimut mata ku sengaja pejam
agar tiada yang nampak
rembesan air yang keluar dari kelopak mata
tanpa henti seiring dengan hati yang di lukai
aku akui hatiku terluka sendiri
tak layak tuk aku kongsikan luka ini
biar aku sendiri yang ubati
kerana derita ini aku yang sendiri cari
oohhh hati...
kebal kan lah dirimu
aku tidak mampu lagi
menahan luluh sedih ini...
walau
menjerit didalam sedih ini minta keluar
tidak mampu ku berbuat apa2....
hanya mampu mengukir senyum ketawa
berpura2 aku sedang bahagia...........................................................................

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...