Tuesday, April 5, 2011

~~insap sat~~

hye all........hurmm....lama giler kot saye tak hapdet ini blog.....dah msuk april.........??adeh.........
tu la asyik mengadap fb je 34 jam.....mane tak nye kan...........hurmmm.....
tajuk entri insap sat.......biasa la........manusia ni camtu la kan....kalo bru nk terjebak dalam dunia penginsafan...kebayakannye akn insap sat ja.........pehtu buat blek......hihihi...tp tk semua camtu...
hmmmh..saye ni kategori dalam insap sat ni la.......contoh......dlu pnah naik status kt muka buku and ckp tkmo fb dah...nk delete account la.......tp hareeemmmmmmmmmmm..........mane de...1 hari je...pstu tulis blek....naik status blek...active blek.....hnya mmpu tahan 24 jam je...huhu
hri ni buat prangai lame blek.........status hari ni kt muka buku lagho tu ialah
"hari last saye fb.............sorry kalo slama ni status saya pling byk naik kt home anda....smpai kalian rasa sesak n semak............smpai nk remove dari list lah..and thanks for the name dat u called me now........ratu fb.............so kalo rindu kt saya...jenguk la ke blog saye.....saye akn meluah prasaan di situ puler...ok......tata...takecare..........."
hri tu ade seseorg ni ckp saya ratu fb...... ..saya senyum je.....pstu ade sorg lagi cakap.......kt home aku penuh dgn status ko je.......tk de can aku nk tgk status kwn2 yg lain........saye senyum lagi....tk lama dulu...ade sorang kwn ckp......ko tau tak aku bace kt magazine...punca2 seseoarg tu kene remove dari list fren die ialah salah satu nya kerana........org tu rajin post status...5 minit skali post........saye terdiam.....dalam hati saya ckp....."ke ko yg nk remove aku ni sbnarnye??"huh.....mmmm dlu ade org ckp lg...ko ni mmg tk de keje dah eh kt tmpat praktikal tu......asyik dok post kt fb je......bos ko tk marah ke dok main fb?? hati saye ckp "eh aku post kebanyakannye gune hpon kot.....cam taip msg.....bkn aku ngadap pc 8 jam.....

semalam.....ade org email kt saye.........tulis ..............mulut jahat!!........ade lagi.....tp bia la yg tu je saya revealkan sbb tang mulut jahat tu yg tk bole blah....saye syak tu dari kalangan friend kt fb...sbb kt fb je gune yahoo address..hmmm......

hari ni...........saye insap.......saye bkk blek blog yg dah beswang ni..........saye akan luahkan kt blog je pasni...........fb........??selamat jalan dunia pondan!!!hahahhhahaah.......tu azwan ali yg ckap.....saye ckp......selamat tinggal fb.......sbb yg jalan nye saye.....fb tk g mane....dok tang tu saja....ok la.............so pasni blog ......u r my best fren hokeh!!!

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...