Thursday, April 22, 2010

Cinta ini Membunuhku



cinta pandang pertama??
bukan....tp cinta dgr pertama...
dari suara dan kata2 turun ke hati....
pertama kali mengenal apa itu cinta..
sungguh indah rasanya...
ada org mentafsirkan cinta adalah cinta apabila kedua-dua hati bertaut antara satu sama lain..
tapi bagi aku..cinta adalah cinta bila kita rasakan degupan jantung yg begitu kuat skali
tiap kali mndengar suara..bersua muka..
tak semua lelaki yg aku jumpa..bikin jantung ku berdegup kencang..hati berdebar2
inilah yg pertama..mungkin yang terakhir..
walaupun aku pernah couple..tapi tk sebigini hebat rasa degupannya
kenapa?mengapa?aku tk pasti..
yg pastinya..inilah insan pertama yang sering buat aku jadi bersemangat..buat aku jadi ceria..buat aku jadi diri aku yg sebenar..
ramai yg tak mengerti kenapa aku sgt menyukai dirinya..
dia pun begitu...smpai stu tahap..die rimas..mungkin??
adakah ini gila?hahaah..ntahlah..
tk pernah aku buat perkara yg diluar kawalan otak aku sbg seorang muslimah disebbkan dia
maka..tidaklah gila namanya bukan?
perasaan..datang sendiri..walau bertemu beberapa kali...
tapi perasaan aku begitu kuat padanya
atau aku yg perasan??
tk kisahlah nk dilabelkan diri ku ini sbg apa...
kalau ada yg pernah mengalami seperti apa yang ku rasa..
mungkin mereka akan memahaminya
kini....
hanya tinggal sejarah...
kenapa semua nya terjadi?
kenapa terlalu turutkan kata hati...dan kata2 org sekeliling?
kenapa dulu boleh brtahun2 bertahan menanti tanpa jemu?
kenapa disebbkan kata2 org..diri jadi tidak sabar?
arghhh....semua nya sudah berakhir..
sebuah persahabatan suci yg telah dibina bertahun dlu..
kini hancur sekelip mata..
sesungguhnya
aku rindukan saat dlu..
tk kisahlah kalau persahabatan ini trus kekal atas nama persahabatan smpai mati pun
aku sanggup
tapi...
kini...
aku dan dia..seperti orang asing....
tidak lagi bertegur siapa...
tiada lagi gurau senda...
kalaulah dapat diputarkan kembali masa..
hurmmm...tidak ada apa untuk dikesalkan lagi..
semua sudah terjadi..
*awk....maafkan diatas keterlanjuran kata2..
awk diantara kwn yg terbaik pernah saye jumpa...
kalau lah kita boleh bersahabat seperti dlu...
msti best kan...kalau diberi pilihan lg..sye pilih tuk berkawan seperti dlu...
saye tk mau cinta itu lagi...sbb...
"cinta itu membunuhku"
so...lebih baik berkawan..dari sawan menunggu cinta yg tk akan kunjung tiba..hahahaa...
giler!!ye..sye mmg giler!!

1 comment:

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...