Friday, February 19, 2010

Di manakah silapnya??

Sejak kebelakangan ini...terasa semuanya sangat pelik..aku bagaikan orang terbuang..terpinggir di stiap hujung sudut dunia..

kenapa??
mengapa??
sejak bila??
macam mana??

semua persoalan2 ini mula berlegar di ruang otakku...mungkin btul kata abah..cuba tgk balik diri sendiri..nilai balik..ape kesilapan yg dah di buat..mungkin ada hati yang terluka..mungkin ada jiwa yang tertekan..mungkin juga ada hati yang dah muak dgn tingkah laku aku slama ini...ye..btul kata abah tu..tp semua manusia tidak terlepas dari melalukan kesilapan..aku juga manusia biasa..

wahai manusia2 yang sudah aku robek hatinya..tolong..tolong n tolong la bgtau apa kesilapan yang sudah aku lakukan..bkn no comment yg aku harapkan..tp kejujuran..plss..aku bkn manusia yg tidak peduli dgn perasaan orang..tp jika tidak ada seorang pun antara kalian yang ke depan utk berterus trang..jadi..mcm mana kesemua persoalan2 ini dpat di rungkaikan??bagaimana harus aku mengubah atau memperbaiki kesilapan2 lalu??

aku sedar..apa yg berlaku ade hikmahnya..n apa yang berlaku jua mgkin balasan dari apa yg pnah aku lakukan dlu...mgkin..aku pun tk pasti..

sesungguhnya..aku rindukan kalian semua...termasuklah....

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...